Informatii livrare si expediere
Clientul are optiunea de a selecta curierul dorit inainte de finalizarea comenzii.
Plata se face ramburs, odata cu sosirea comenzii.
Taxa de transport este afisata in pagina de comanda, inainte de finalizarea comenzii.
Livram in absolut orice localitate din tara, la tarifele din pagina “Informatii livrare”. Toate aceste preturi includ TVA.
Livrarea produselor comandate se face prin firma de curierat rapid Urgent Curier sau Bookurier in 1-2 zile lucratoare de la confirmarea telefonica a comenzii.
Plata se face ramburs curierului sau se poate efectua in avans.
Expedierea coletelor se face cel mai rapid prin intermediul firmei de curierat Urgent Curier, in orice localitate din tara, de Luni pana Vineri (pentru orasele mari se poate opta si pentru livrare sambata). Pentru fiecare achizitie se elibereaza, fara exceptie, factura fiscala si certificat de garantie, conform legii. Conform Codului Fiscal art 155 alineatul (6), semnarea şi stampilarea facturilor în original nu sunt obligatorii.
 
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
- Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise.
- Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa nu acceptati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
- Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Coletele returnate fara o notificare prealabila NU vor fi receptionate.
De asemenea, NU putem prelua coletele returnate cu ramburs.
Va recomandam sa expediati produsele prin curier rapid.
Mentiune
In toate cazurile mentionate mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Produsele nu trebuie sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea acestora duce la refuzarea returului.
Produse excluse, fara drept de returnare
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate (cutia nedeschisa), cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
a. Licente software);
b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire / igiena personala, casti);
d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Cu stima,